Sunday 3 February 2013

rezeki...



clock is ticking by... 7 februari 2013 pun just a few days away je... kenapa dengan tarikh ni??? surat di atas punya pasal le... pada tarikh tu, aku akan terima surat penempatan baru selaras dengan pemangkuan jawatan baru ni.. alhamdulillah rezeki anak-anak.. TAPI....yang TAK BESTnya,  disebabkan post untuk gred tu dah penuh di Penang, maka dengan berat hatinya, aku terpaksa membuka fikiran untuk kemungkinan ditukarkan ke negeri lain.. semua yang seangkatan dengan aku meneka kemungkinan besar akan ditempatkan di Putrajaya..

honestly, kalo aku ni masih bujang, hantar ke mana pun aku tak kisah.. tapi bila mengenangkan si mr.hubby dan anak-anak yang masih kecik ni, aku jadi berat hati.. maklum je la, mr.hubby keja swasta dan tak mungkin dapat ikut aku berpindah.. dan aku berat hati nak bawa anak-anak tinggal berasingan daripada bapak diorang.. esp si abang yang amat rapat dan manja dengan bapak.. untuk aku tolak promotion ni, memang tak digalakkan.. abis camner?? sekarang ni, aku tengah berusaha untuk cari post yang masih kosong di negeri-negeri utara semenanjung.. kalo dapat balik negeri sendiri pun dah kira nasib baik.. at least, dekat dengan famili walaupun kena tinggal berasingan dengan mr.hubby.. ada gak yang dapat diharapkan kalo ada emergency atau kena out-station.. untuk aku tinggal berasingan dengan 2 beradik tu - TAK MUNGKIN!!!



2 comments:

  1. heeemmm.... pening2.. ayu pun pening kalau jd cik rina, hope dapat utara..

    ReplyDelete
  2. in sha allah dipermudahkan..nway tahniah!

    ReplyDelete