Tuesday 14 May 2013

bila nak settle masalah preve ni?

Adeiii keta oooooiiii... bukan aku suka2 mengeluh atau merungut.. tapi bila dah 2 minggu menunggu spare part keta yang tak sampai-sampai lagi, aku rasa memang aku berhak untuk merungut.. dan ni bukan kali pertama aku experience benda ni.. baru empat bulan lepas aku mengamuk dengan orang proton kat service centre.. takkan nak ulang lagi sekali kot.. walaupun bukan service centre yang sama, tapi aku cukup tak suka nak buat ulang tayang kes tu lagi dah.. bila aku call nak tanya status spare part tu, mamat yang handle kes aku tu mesti takde kat ofis.. nak harap dia call, sampai skrg tak call balik pun.. memang cukup sakit hati bila jadi macam ni.. esp aku dah nak pindah balik ke penang.. takkan nak cancel order spare part tu dan buat order baru di penang plak..berjanggut lagi menunggu kalo gitu.. tahun ni saja, dah 3 ari cuti rehat aku habis disebabkan benda ni saja… buang masa aku je la macam ni..
 
Nasib baik kali ni aircond still sejuk wpun tak boleh control volume angin tu.. kalo panas macam dulu, memang confirm aku dah lama meletup dek terlampau geram!!!

No comments:

Post a Comment