Thursday 16 May 2013

dusk...

Dusk atau senja adalah waktu kegemaran aku… dari zaman bebduak sampai sekarang… sampai pernah seorang kawan (dah arwah pun – al-fatihah) hairan kenapa aku suka sangat waktu senja ni… buka suka gedik2 hokey.. tapi suka tengok keindahan alam ciptaan Tuhan pada time gini.. katanya, orang yg suka senja ni adalah sebenarnya orang yang melankolik… mana dia dapat tafsiran tu pun aku tak tau sampai sekarang… tapi yang pastinya, kata2 dia tu aku ingat sampai sekarang.. 
 
Tapi memang ada masanya, melihat keindahan alam ketika matahari terbenam ni, hati aku mudah merasa sayu dan kerdil.. terasa diri kekurangan sesuatu…  lebih2 lagi bila berjauhan seperti sekarang ni…  mungkin ini cabaran hidup dan reminder untuk diri sendiri agar tidak membiarkan kekosongan diri terus kosong…
 



 
 
 
 

No comments:

Post a Comment