Monday 26 November 2012

aktiviti hujung minggu...


Last weekend, macam biasa, kami sekeluarga balik ke kampung.. minggu ni turn balik ke rumah parents aku.. seronok abis wan dan tok bila 2 orang kenit tu ada kat rumah... abis bersepah rumah dikerjakan 2 beradik tu... masing-masing ada je benda nak buat... fave si abang bila balik rumah tok dia ni ialah lepak dalam kabinet tv.. memang bunyi pelik tapi tu la hobi dia.. kali ni siap suruh amik gambar dia setiap kali dia masuk kabinet tv tu.. siap nak buat gaya 'peace' lagi... hadeiiii anak aku sorang ni..



 















si adik plak suka sungguh berposing... orang yang tengok risau je.. takut dia terlentang ke belakang.. tapi merangkak ke depan tak boleh boleh gak.. asyik masuk gear reverse ja.. walaupun still takleh merangkak tapi bab menyemak dan mengacau orang buat kerja memang dah pandai.. balik kali ni, dia siap ngacau tok dia buat karipap.. tak aman tok nak buat karipap sambil tengok tv... ingatkan bila si abang dah tido, senang dia nak buat kerja tapi ada adik lak yang tolong ganti tempat abang ngacau tok... hehehe...





weekend ni, first time dalam sejarah hidup aku buat asam pedas kepala ikan.. aku bukan makan lauk ni tapi si mr.hubby tetiba plak request buat asam pedas kepala ikan.. seronok aje abah dan mak gelakkan aku bila aku bagitau mr hubby request nak makan kepala ikan tapi aku tak reti nak cuci dan masak.. nasib baik ada sifu @ mak yang terer bab masak ni... jadi gak lauk asam pedas kepala ikan untuk disantap oleh mr .hubby kali ni..



still berasap lagi...


 



No comments:

Post a Comment