Sunday 18 November 2012

Myvi SE 1.3 (M) 2007 for sale

Walaupun sayang nak lepaskan keta ni, tapi sebab dah tak larat nak harung jam setiap hari dengan driving keta manual – nak tak nak, terpaksa gak aku jual keta ni dan amik proton preve (automatik).. sayang weii nak lepaskan first keta yang aku beli masa mula-mula kerja dulu... teman setia aku berjalan-jalan/makan angin... minyak full tank boleh tahan sebulan gak le kalo setakat drive ke alor star sekali sekala.. tak pernah bagi problem kat aku... tapi tak larat plak nak bayar loan 2 kereta sekaligus... macam le aku kaya sangat kan..

speks :
Jenis Kereta : Myvi SE 1.3 (M) 2007
Warna : merah
Harga : RM32,000
Mileage : 71,000 km (lebih kurang)

rim tayar 16"
plus extra security – worth RM 1,500...
sape-sape yang interested – plz contact me...





No comments:

Post a Comment